روزی  مردی نشسته  و روزنامه ميخوند كه ناگهان زنش با ماهيتابه ميكوبه توی سرش.مرد ميگه: براي چي اين كارو كردي؟
زن جواب ميده: به خاطر اين زدمت كه تو جيب شلوارت يه كاغذ پيدا كردم كه توش اسم سامانتا نوشته شده بود ...

مرد ميگه: وقتي هفته پيش براي تماشاي مسابقه اسب دواني رفته بودم اسبي كه روش شرط بندي كردم اسمش سامانتا بود!


 
نتیجه اخلاقی ۱: خانمها همیشه زود قضاوت میکنند!
 

سه روز بعد مرد در حال تماشای تلویزیون بوده  كه زنش اين بار با يه قابلمه بزرگ ميكوبه توی سرش!
مرد وقتي به خودش مياد مي پرسه: چرا منو زدي؟
زن جواب ميده: آخه اسبت زنگ زده بود !


نتیجه اخلاقی ۲: خانمها همیشه درست حدس میزنند!!!